CansuDRY Sumeyye_ylmz Kuzey Arel dedim ama. Arel sona eklenince öndeki isimlerle ulama oluyor ve çok kaba oluyor. Kuze yarel Doru karel Mira çarel şeklinde. Naçizane tek isim olarak kalsalar hepsi daha güzel.
Deletedmom52620 Sumeyye_ylmz diğer tersine çevirirseniz iki çocuk ismi gibi oluyor erkek isimlerinde biri kısa biri uzun olursa daha güzel duruyor hepsi tek başına çok güzel isimler