-kimkiii Kızlar 35.haftama girdim adet ağrısı gibi ağrısı çekiyorum soguk ter döküyorum resmen başıma vurdu agri neden olur korkuyorum yazın lütfen
Ozgeozgul -kimkiii düzenliyse ve gittikçe sıklaşıyorsa ağrı bi doktora gidin eğer geçiyorsa yalancı sancıdır diye düşünüyorum
Bet7408 -kimkiii düzensizse sancın korkma çok normal 34. Haftamdan beri yaşıyorum ara ara sancım gelince soğuk ter döküyorum adet ağrımın bir tık üstü bir ağrı bel ve kasıktan vuruyor 5-6 dk sürüp bitiyor arada oluyor doktor normal dedi
Damla1995 -kimkiii korkma korkma bebegine odaklan sag saglim dogsun yeterki. Ne kdr soguk kanli olur kendinu bebege odaklayarak ilerlersen senin icin okdr kolay olucak emin ol 😘😊
Minigindunyasi -kimkiii 31ci haftadaym 30<dan belli bendede var 😔🤷 gittim doktora bişe yok dedi ama ağrıyı yani
Damla1995 Haftalarca dogurcam sandim nst de hc bisi cikmiyodu bariz yalanci sancilarin alasini yasiyodum artk dogurayim der illalah ederdim 😆 41 hftamda suni sanci alacagim günun gecesi suyum patldi oyle dogdu nasl mtlu olmusdum anlatamam 😆😆