Arsmngmz Hayır canım öyle sey mi olur hiç içini ferah tut. 4 buçuk haftalikken öğrendik biz 7. Haftada kalp atisini duymaya gittik duyduk. Şuan 11+5iz ve ne bir istifram ne de midem bulandı şu ana kadar. Herkeste aynı şey olcak diye bisey yok sen dua et ill kalp atisini duyup snrada saglikla kucaginiza alırsınız inşallah 🙏