9 haftanın içindeyim akşam yemek yedikten sonra uzandım ve birden göbeğimin sağ ve sol tarafından acaip derecede sancı girdi kanamam olmadı ama akıntım oldu çok kötü sancı çektm sanki bıçağı sokup çekiyorlarmış gibi şimdi ise biraz biraz devam ediyor sizce neden olabilir bebeğim için çok korkuyorum 😞😞