Efemom2 doktorunuza öncelikle danışın bence bende unuttuğum zaman doktoruma soylemistim saat 11 gibi yaptım artık o saate yap dedi bana şükür bişey olmadı 19 da başıma geldi şuan 23 haftadayim hep o saate yapıyorum alarm kurmuşum unutmamak için sizde öyle yapabilirsiniz