newbabyno2 Rahime_47 7ay sonra kaldım suan hamılelık devam edıyor doktor son aylar sıkıntılı olur dedı
Fatma0090 Rahime_47 ben varım ikiz sezeryan kaybetim 😞4 ay sonra kaldım cok şükür Bi sorun yok suanlık 22+4 olduk sadece ilk zamnlar dıkıs yerin sızlıyor buyudukce
Sevinckaya3 Rahime_47 ben 3 ay sonra hamile kaldım suan 13 haftalıgız arada bebek iç dikişlerime baskı yapıyo ama şimdilik bi sorun yok doktor bi sorun olmuycagını soyledi
umyahsen Rahime_47 10 ay sonra kaldım şuan 17+1im bakalım bizleri neler bekliyor. İnşaallah sağ salim kucağımıza alalım da 🤗🤲
biruykusuzanne Rahime_47 tam 4 ay sonra kızıma hamile kaldım şuan 37+2 günlüğüz haftaya doğumum var inşallah