sendekimsinnn Kızlar hamilelikte oluşan ödem doğumdan sonra gidiyormu yoksa kalıyormu 33 hafatlık hamileyim ödem oluşmaya başladı çok korkuyorum kilomda birden yükseldi doğumdan hemen sonra ödemler gidermi acaba
_momy_ sendekimsinnn ödem gidiyor ama kilo kalmıştı canım bütün kilo gitmemişti benim ilk gebeliğimde zamanla gitmişti
hafsam_omerim sendekimsinnn ben ilk gebeliğimde aşırı ödem olmuştum şimdi de öyleyim. İlk doğumda doğumdan 1hafta sonra toplamda 14kilo gitmişti çoğu ödemdi. Afedersin bi tuvalete giderdim idrarın ardı arkası kesilmezdi hayatımda hiç o kadar uzun çiş yaptığımı bilmem. E tabi serum da takmışlardı belki onun da etkisi olur ama baya ödem gitmişti
sendekimsinnn _momy_ ya umarım öyle olur çünkü ödem oldukça kiloda fazla çıkıyo daha çok strese giriyorum