İkisi de çok güzel isim ben de düşünmüştüm ama sanki birlikte biraz ağır gibi mi olmuş? Ben Fatıma Zeren diye düşünmüştüm aslında ama Mihra da çok güzel 🙄 İsim konusu çok zormuş 🤦🏻♀️
Bir de ben Fatıma taraftarıyım ama herkeste dil alışkanlığı Fatma malesef 🤷🏻♀️