Gizemehmet Merhaba kızlar dün gece 4 tesümüksü şeklinde kanamam geldi belim adet olmuşum gbi agrıyor ama kasıklarımda çok ağrı yok sabah kalktığımdada akıntı kahverengiye döndü hala bel agrım devam ediyor ne yapmalıyım
YagizAsyaMom Gizemehmet kaç haftalıksınız acil olarak hastaneye gitmeniz lazım gebelikte herhangi bir kanama bile olsa doktor kontrolü altında olmalısınız
Gizemehmet Bugün YagizAsyaMom bugün 40 oldu canım ama sancı yok kararsız kaldım nişan olabilir diye düşünüyorum ama nişan doğumu hemen başlatmazmış
YagizAsyaMom Gizemehmet evet bende çevremden çok gördüm nişanı gelip doğuma günler sonra gidenleri doktorunu aradın mı bilgi verseydin bakalım ne diyecek
Gizemehmet Yok aramadım telefonu yok devlete gittiğim için isteyeme dim sosyal medyadan bi kaç kez yazmıştım endişelendiğimde YagizAsyaMom
YagizAsyaMom Gizemehmet anladım isterseniz akşama kadar bekleyin gelmeye devam edip sancı fln olursa akşam acile git orada belki muayne ederler açılman fln varsa belki doğum başlamış olabilir
Betus93 arzu19 bende 34 teyim. Bu hafta hep yesilimsi sumuksu baya yogun akinti geliyor. Nisan olabilir mi🙄erken dogum bekliyoruz suan cunku. Heran hersey bekliyoruz dedi doktor
Betus93 Gizemehmet yok cNim. Zaten hic rahat degilim ki. Surekli sanci halindeyim. Bir bucuk aydir sancilarla geciyor her anim. Onlardan biri yapmissa bile farkedemem sanirim