eslemsi Mommyandbaby 37.4te suyum gelmisti 2 cm acilma vardi. 24 saat hic ilerlemedi sezeryan oldum. Smdi 37.6yim blki vardr alttan cikacak sanki bebe. 2 haftadr gtmedim hastaneye. 18inde gitcem eger dgurmazsam o gune kdar
Betulpoyraz Mommyandbaby 34. Haftadan beri 1cm açıklığın var şuan 36 bitmek üzere rahim ağzında incelmiş bebek kafası kanalda sancılar nst de çıkıyor ben hissetmiyorum beklemedeyim sadece ciğer geliştirici oldum 34. Haftada 2 gece yattım çıktık evdeyim herşey normal korkmayin:)
Mommyandbaby eslemsi en de bugün gittim doktora. 37+2 yim. Doktor 3 cm açılma var dedi. Hiç beklemiyordum hatta doktor da beklemiyordum dedi. Hiç bi kasılma veya ağrım da olmadı bu zamanlar . Hızlı mı ilerliyor diye bir korkmadım değil
eslemsi Mommyandbaby 38e kadar dogmus olur o zaman. Gerci haftalarca aciklikla gezende oluyor. Erken gelmesinlerde 38 dolunca gelse de olur
Mommyandbaby eslemsi öyleymiş açılması olup uzun zaman bekleyen de oluyormuş. bu ilk doğumum olacak tecrübesizim, bakalım merakla bekliyoruz olacaklardan habersiz 😄
Mommyandbaby Betulpoyraz siz de kritik zamanı atlatmışsınız çok şükür 🙏🏻 37 den sonra ne zmaan gelirse normal diyorlar. Ama tabi insan ne kadar çok anne karnında kalırsa o kadar iyi olacağı için biraz daha dursun istiyor :)