Hamilebiranne ben ilk gebeligimde acemiyim tabi bir doktor buldum gittim adam hep mi olumsuz konuşur ya.hamile oldugumu soyleyene kadar beni çatlattı.dis gebelik olabilir,o olabilir bu olabilir fazla umutlanma.oyle boyle oldu 12 hafta ,adam hala hicbiseyin garantisi yok, suan iyi ama yarin belli degil en son adami girtlaklicaktim cok bile dayandım sana dedim.cinnet gecirtmisti bana.olumsuz olan negeatif enerji yayan doktorlardan hızlıca uzaklaşın daha cok sagliginizi bozuyorlar