BusraKader zaten bu alttan muayeneyi abartanları bende anlamıyorum defalarca alttan muayene oldum. Yok çocuk düşer , yok çok acır yok şöyle yok böyle diye diye insanları korkutuyorlar. Düşecek çocuğu amuda da kalksan tutamazsın doktorum aynen böyle söylemişti. Bir çok sorunun tespit edilmesinde en iyi yöntem alttan muayene ama şu abartanlar yüzünden sırf alttan muayene yaptırmamak için doktora gitmeyenleri okudum. Ne diyim bilemiyorum postunuz örnek olsun öyle düşünenlere