berencisil_ Hamişler 11 hafta nasıl gidiyor cinsiyet öğrenmeye çok az kaldı ne hissediyorsunuz ? Acaba 12 haftada belli olur mu o hafta net öğrenem var mı bebişlerinin cinsiyetini :)
Deletedmom_12 Canım tahmim yurutur diye dusunuyorum bana tahmin yurutmustu ama sonradan degisenler cok oluyomuş Bana sorarsan 16 da git Daha net olsun