ben burun spreyini bırakamadım, 26+5 haftalık olduk bebekler için olan spreyden kullanıyorum 6 saatte bir. Hatta bazen bitince evde ki spreylerden kullanırım, yoksa boğulacak gibi oluyorun sanki ölcekmişim gibi panik atak geçiriyorum. Çok şükür hiç bir sorun da yaşamadık