Babyhappyy bunu soranlar kendi hamileliklerini hatrlamiyor mu acaba 🤔 bende de hamile olduğumu duyar duymaz sordular sağdami segrio soldami segrio segirme yok küçük dha deyincede tembel olcak diolar insanlara laf anlatmak çok guc 😒 23. Haftamdaym 18. Haftada kasiklarimda hissetmeye basladm