Efsyl 25. Haftada kordonu olduğunu öğrenmiştim 41 de normal doğum yaptım kordonu varken , kaygan olduğu için bebeği sıkıntıya sokmuyor korkma🌸 tek şey normal doğumu önermiyorlar sezaryen isteniyor bu konuda tecrübeyle sabit söylüyorum kordon varsa sezaryen en iyidi