Ozlemozlm Kizlar iki gun once cati muamesi oldum. Acilma flm yok 37 hafta 4 gnlukn oldum Ebe elini sokarkn buyuk tuvlwtim geliyordu sadece öbur turlu aci fln hisetmedim. Catimn biraz dar oldugnu soyledi norml dogum ypabilirmisim a biraz sorlamackmisim ustelik kilosu 2 kg 900 gm
elifemirasaf Ozlemozlm ben de 37+5 oldum dün acile gittim kasık ve bel ağrısından ilk defa alttan muayene oldum çok acı hissettim 1 cm açıklık be rahim incelmiş dedi ama nst de sancı yok daha çok beklermiyim bilmiyorum kilosu da 3
Ozlemozlm DayiogluSevgiGkhan bu gn tm 38 oldum catimi da 34 haftada da oldm gecn yine oldm 37 5 gnlukm
DayiogluSevgiGkhan Ozlemozlm bende 34 haftalık erken dogum olabılırmıs sancım var acıkma yok ntsde ole cıktı bakalım 🤔
Prensesiminannesi Bende kasık sancısı , bebeğin hareketsizliği ve karnımın sertleşmesinden dolayı hastaneye gittim az önce. 37 haftalığım ilk defa alttan muayne oldum zor değil kısa sürüyor zaten. 1 cm açılmam var nst de sancı az çıktı. Eve git evde çek sancını dedi . Belki bir günden doğurursun belki 1 haftadan dedi 😌