Mervenur001 Arkadaşlar hiçbir sekil de tatli şire yiyemiyorum 1 ayı gecti tiksiniyorum sizlerdede oylemi tatli yiyemeyenlerinki kizmiydi erkekmi hep tahmin ederler ya 😞😊
sevginanc Mervenur001 Tatlı yersen erkek,ekşi yersen kız derler 😊 İlk zamanlar ben de tatlı şeylerden çok tiksinmiştim.Aklıma gelince bile midem bulanırdı ama yavaş yavaş geçti şimdi yiyebiliyorum.Bu arada 10+4 haftalığım canım 😊
Esmaa Selam canim bende oyleydim simdi tatli yiyorum eksi yiyemiyorum yani gebelikde hersey ola biliyor😥