Yahsialeyna  Merhabalar ben erken gebelik testi yaptım ikinci çizgi çıktı kuruma çizgiside değil normal test yaptım ortada çizgi oluştu pompa yoktu direk koymak zorunda kaldım üzerine sizce gebelik varmı yokmu bayram olduğundan kanda veremiyorum resim görünüyormu bidee
Deletedmom727272 Yahsialeyna bayram neşesi gibi görünüyor fotoğrafta testte🤭 gönlüne göre olsun ama büyük tebrik için bayram bitsin burada bekliyorum🎈🎈
Miisce Yahsialeyna Ayy benimde erken gebelikte aynı böyle pozitif cıkmıştı kan verdiğimde 82 küsürlerdeydi hcg. Kaset tipi testte adetten snra görünüyor. Hayırlısı olsun insallah .
ElanurMerayhan Yahsialeyna benimde böyle olmuştı erken gebelikte çift çizgi çıktı diğerinde yoktu güvenemeyip kan vermiştim değer normalinden bir tık yüksek çıkınca hamileliğimi çoooook erkek öğrenmiş olmuştum umarım seninde öyledir Allah gönlüne göre nasip etsin 🥰
Yahsialeyna Busra_5-77 evet ilk çift çizgi olanı yapmıştım diğerindede çok yoğun idrardan çıkmamıştır yazıyordu internette
Yahsialeyna Bayanflu 1 gün arayla yaptım son teste ortada çizgi çıktı umarım test bozuktur 2 ay önce kimyasal gebelik geçirdim çünkü 😥
MerveEmre1508 İlk test de gebelik gözüküyor bende böyle silik bi şekilde öğrenmiştim 2. Test de sanırım ya test bozuk yada yalnış uygulamışsınız taşmış çünkü bi kan vermenizde fayda var acilden verilebiliyor tebrikler bu arada 💞
Deletedmom727272 Yahsialeyna yiieaaaaaa gelmiş minikkkk çok tebrik ederim harika harika beta takibine devam et lütfen. 1-1.5 haftaya keseyi görürsün muhtemelen🎈🎈
Yahsialeyna Deletedmom727272 ayy hadi inşallah yarında sağlık ocağında vericem kan bugün dayanamadım acile gittimm