kardelenimm 28 de tas dusurme sancisiyla hastaneye yattim bebegimi tetikledi erken dogum ypacaktim az kalsin. İlaclar serumlarla uzatmaya calistik. Ama tas kanali tikamis ve bobreklerim buyume yapmis. Ha bu arada bobreklerim tas dolu halde. Acil ameliyata alindim iki tane stent takildi. 29 haftalikken. Cok zor zamanlar yasadim. Ama en azindan bobreklerim iflas edecekken bi caresine bakmaya calisildi. Erken dogum da yapabilirsin dediler ama cok sukur o haftalari gectik. Hala yatiyorum o gunden beri. Bebegim bir gun daha kalsin karnimda diye gunleri saatleri sayiyorum. Hala bobreklerim bebegimi tetikliyor. O gunden beri kasilmalarim hic bitmedi. Artik acilma yapiyor ne yzikki. Ama takilmasaydi 30 lu haftalari gormem mumkun olmazdi. Cunku iki gunde cocugum dogum pozisyonuna girdi ve rahim agzini zorladi ki doga diye. Suan hala incecik😭