Kubrayildizz enfeksıyon olabılır ama agrın sızın ya da herhangı bı enfeksıyon belırtin yoksa iyileşme hormonun fazla salgılanıyorda olabılır. Ilk sezeryanımdan sonra benımde dıkiş yerım şişmişti ve öyle kalın bı sekılde kalmıştı Dr iyileşme hormonuna bağlamıştı ikinci sezeryanımda o parçayı almışlardı sonrasında da krem kullanmıştım.kalıcı olmadan bı görünün ıstersenız dr’unuza