İlkim de 6 haftalıkken düşük yaptım şimdi tekrardan hamileyim 5 hafta 4 günlük hamileyim hesaplarıma göre 3 gün sonra ilk kontrol için randevu aldım ama içimdeki korku geçmiyor arada kasığıma birşeyler batıyor normal mi birde beyaz akıntım oluyor gün içeresinde, bugün özellikle işte çok kaşığıma ağrılar girdi işim 3 saat bir iş ama sürekli ayaktayım 3 saat boyunca sizce normal mi bu yaşadığım kasık ağrısı? Ve iş yüzünden olabilir mi ?