Asilbaby Merhaba arkadaslar 2 gündür bebeğimi sürekli hıçkırık tutuyor uzun da sürüyor 13’nde randevum var sizce normal mi endişelenmeye basladım.
Zeynepppdyg Asilbaby oldukça uzun sürüyor dakika tutmadım ama. hatta bazen gün içinde defalarca oluyor