Elfszgn Kızlar az önce tuvalete gittm akıntıdan sonra parca seklnde kahve kan geldi ama cok azdı 39.hftama gircem nişan mı geldi acaba
EliniVermiyorHayat Elfszgn Hafif kanlı sümüksü akıntı şeklinde oluyor nişandır cnm o Doğum yakınım diyor😍😍Darısı bizlere hayırlısıyla
Tutku Elfszgn geçen gün nası doğumu başlatırım diye soruyordun bak gördünmü annesi zamanı geliyor doğumun 😊
Elfszgn EliniVermiyorHayat akıntıdan sonra geldi canm ama cok küçktü bilemedm bnde ya bide rahimde batma var şuan inşallah başlamstr artk doğum
Elfszgn YamurKarabulut herseym hazır zaten ama tam emin olamadm işte cnkü cok gelmedi bi para kadardı ama bgunde akıntm coktu zaten akntdan sonra oldu tuvalte gttgmde peceteye geldi ondan öncde rahmde cok fena batma yasadm
EliniVermiyorHayat Elfszgn İnşALLAH canım Allah yardımcın olsun sağlıkla kavuşursun inşALLAH Bebişine.Benimde nişanım gelmişti ozaman iyi cesaretliymişim gördüm ana Doğumum yakın dedim umursamadım bile birkaç gün sonrada suyum geldi 😃😀Farklılık olabilir belki senin Doğum hemen başlar yada geç bilemeyiz cnm sen artık tetikte ol temizliğin eksiklerin varsa gözden geçir ve istersen bi hast görün açılmaya felan bakarlar sanırsam🤗🤗
YamurKarabulut Elfszgn olsun hazır bi köşede dursun .. hepsi aynı anda olmayabiliyormuş .. bazen gelen hastada açılma var nst de sancı çıkıyor hasta YÖK diyor 😂 kuzenim de bu şekilde gitmişti doğuma inanmıyordu başladığına çünkü sancı yoktu su gelmemişti .. akşamına bebeği alınca çok güldü kendine ☺ İnşallah başlar Doğum sağsalim kavuşursun ❤ Vizede Doğum hikayeni anlatırsı. 🤱🏻
Elfszgn EliniVermiyorHayat amin canm ya çok saol inşallah yok gitmek istemyrm cnkü alttan muane olmak istemyrm sancım baslasn oyle giderm diyorum blmyrm ya napcgmı şaşrdm acıkcası brazda☺🙈
Elfszgn Tutku yaaa evet canm ama hala ya doğm zamanı deglse diyede düsünmüyo deglm cnkü sancım fln yok ay inşallah gelmstr artk ama zamanı ya bide az önce gttm tuvlte sanki sksmısm gbi bda gtmek istyrm ☺
Kubra15 Kızlar bişey sormak istiyorum ben 21 haftalığım şuan. Sancı olmadan açılma olur mu? Açılma olunca canımız yanıyo mu? Açılmamız olduğunu biz hisseder miyiz yada aynadan baksak görebilir miyiz bu açılma rahim içinden mi oluyo kafamda deli sorular 😂
Elfszgn YamurKarabulut inşallah canm tabi orası öyle bn sadece kendmi sancıya odakladm sanırm olmadan hala inanamycam başlycagna ya😞
deletedmom11 Biraz kan kıwamında bi akıntı nişan zaten sonrasnda yawaş yawaş sancıLar geLir we suyun geLir
Dyg16 Elfszgn 2-3gün sonra doğum başlayabiliyormuş,yarın duruma göre doktoruna danışırsın,sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏