TeoMom gerdek gecesinden hamile kaldım 😅 yeni evliydim, misafirliğe gittik, bebek gördüye. Herkes, bir olmuş “eeee, bebek ne zaman?” Diye soruyordu. Bende 5 6 sene bekleriz dedim. Henüz çok yeni, bu arada ben ülke değiştirdim diye uygunlaşamıyordum.
Eşimle de kavga etmiştik diye hiç düşünmüyordum bebek. Sonra aynı ay, adet gecikmesi ve ağrılar falan, annemde “ ben seni rüyamda hamile gördüm, bir test et” dedi. Bende bir kaç kez ettim göstermedi, sonra göstermedi. Adetim geciktiği gündü galiba.
Çok şükür, Allah kucağıma almayıda nasib eder inşAllah ❤️