Bbes Kizlar 21 de gttigimzde detayli bebegimin bobreklerinde genisleme oldugunu soyledi dr bagirsaktada az bi parlama vardi kan uyusmazligindan dolayi lekelenmem olmustu 15 haftalikkken o kani yutmus olabilir dedi bagrsaktaki parlama icin.bobrek genislemeside birinde kuculme oldu dgerinde biraz buyume erkek cocuklarinda olabiliyomus bu durum dr kan verip down sendromu icin baktrabilcegimizi soylemisti ama ben istemedim her turlu doguracagim icin hic o dusuncelere grmedim suandada kontrol altindayz erken dogum olma riskine karsi 31 haftaligim suan 33 te detayliya bir daha giricem.kotu seyler hic dusunmek istemiyorum ama arada kafama takiliyor benim gbi olan varmi
feyzosvemercimek Bbes ben de de aynı şeyler çıktı detaylı ultrAsonda böbrek genişlemesi ve bağırsakta parlaklık down sendromu minör belirtileri dediler bebeğim kız 22. Haftada detaylı ultrason oldu 26da tekrar kontrole gidince doktor genişleme yok normal düzeyde dedi ayrıca burun kemiği falan gayet normal gelişimi de normal hiç kafana takma dedi
Annesininkuzusu0911 Bbes bende de böbrek genişlemesi çıktı canım doktor erkek bebeklerin genelinde görüldüğünü çok önemli birşey olmadığını söyledi. Tabi ölçüleri önemli benimki 7 mm. Takip altında olcaz dedi. Sizinkinde ölçü söyledi mi canım
Nimetfatih Bbes canım benim bebeğimde hem beyninde genişleme hem böbreğinde genişleme var. Böbreğindeki genişleme sünnet olsunca geçiyor dediğin gibi. Beynindeki genişleme 24 haftalıkken 10 mm di şimdi 34+4 olduk 32 de gittiğimde aynıydı çok şükür. Bana da dawn sendromu riski var dediler. Sanırım herkese diyorlar inan pek inanasım gelmiyor. Hamileliğim zehir oldu benim. Hiç kafana takma canım. Bebişlerimiz etkileniyor.😊
Mervisss Bbes aynı şeyi bende yaşadım canım Bizde de sağ böbrek büyük ama erkek bebeklerde olabilir dedi doktorum şu anda 31.haftadayiz Bı sıkıntı yok şimdilik ama yine de dua edelim birbirimize sağlıkla kucağımiza alalım
Natali Lütfen kafanıza takıp hamileliği zehir etmeyin kendinize. Benım de detaylıda gözükmüştü oğlumda böbrek genişlemesi. Erkek bebeklerde olağan bir durum. Doktor doğunca sünnet yaparsınuz düzelir demişti ve şükür öyle oldu. Suan 3 yaşında. Ayrıca down sendromu belirtisi değil tek başına bu. Siz zaten haftanız gereği ikili test yaptırmışsınızdır. Burun kemiği oluşmuşsa ve ense kalınlığı normalse böbrek olayı down sendromu demek değil. Sevgiler
Bbes Natali ben ikili test yaptrmadim canim bu ikinci hamilelgm kizimdada yaptrmamistim bundada yaptrmadim yani ama gelisimi falan gayet iyi hatta karnimdaki hareketleri de gayet iyi anormal bana gore bisey yok ama iste insan bazen dusunmuyor degil
Emine35emine Natali bende 22 haftalık oldum bugün ayriltili çekildi bende de biraz genişlik var dedi doktor ama kız benim bebek erkekde tek olmuyor demekki😊 ama korkulcak bişey değil dedi
Bbes feyzosvemercimek aynen bizimde gelisimimiz gayet guzel ensesinde burnunda hersey normal ki o parlakligin bile lekelenmemden oldugunu soyluyolar ama iste insan takiliyor ins dogdujtan snra bi problem olmaz gunler azaldikca dusunuyorum
Bbes Soyledi canim biri 5 biri 8 di iste gttigmde biri 4 de dusmustu ama dgeri 12 falan olmustu cok genis degiller ama ben sadece suyunun azalmasndan korkarim dedi dr um 33 te detayli ultrason da bakicaklar iste yoksa genislikten korkmuyolar
Mervisss Emine35emine evett genelde korkmayın diyorlar ama ilk defa duyduğumuz bişey olduğu için tedirginlik oluyor insanda
Aseldurupp Bbes doktorlar neden hemen down sendromlu diyor anlamıyorum tek başına parlaklık hiçbir anlam ifade etmiyor birkaç yerde olursa anlam kazaniyo ama anneleir korkutmak hamileliğini zehir etmeye okdr mreklilar ki anlamiyorum