Kubrabrnc
Merhaba anneler 😊 hastane çekimi yaptirmayi dusunen var mi aranizda? Ne giymeyi dusunuyorsunuz cekimde 😊
Aysenuroz
Canm ben hastanede sadece dogum hanede cocuk dogunca cektircem ebelerden rica etcem fotograf makinesi goturcem
Tugbaky
Ben varımmmm 👋🏻☺️ Valla 2 pijama takımı bi de gecelik aldım az birşey süslü ❤️ Allah izin verir ve bir sıkıntı olmazsa fotoğrafçı hezır bekliyo tabi bizimki gelmeyi düşünürse 🙄