Geçen hafta bende coviddim, 30. Haftamdaydim doktorumla telefonda görüştüm zaten ilaç kullanamıyoruz, bol bol meyve yememi ve bol su içmemi söyledi, günde bir bardakta ıhlamur ve nane limon içtim ek olarak karantinam bitti çok şükür size de çok geçmiş olsun, karantina sonrası mutlaka kontrole gelmemi söyledi bir de bayram olduğu için çarşamba günü gideceğim