Byncdii amin canım amin cümlemizin inşallah iğne kullandım düşük riski olduğu için 2 kere kızlar yemin ederim ateşten ölüyodum iğne olacağım için gitmiyodum yada ilaç yazdırıyorum bi ara havale bile geçirmek üzereymişim yine yaptırmamıştım hayatımda en çok korktuğum şey popoya iğne ama öyle mucize bişey ki evladım için dedim uzandım inanin acı hissetmedim ya öyle bi içgüdü işte Allahım evlatlarımızı bize bağışlasın