Merhaba arkadaşlar. Ben şu anda 36+1 deyim. Bazen kasilmalarim oluyordu. Regl ağrısı gibi çok hafif sancılar oluyordu. Bugün de beyaz sümüksü bir şey vardı camasirimda. Peceteye sildigimde idrarla beraber hafif çok çok açık ton kahvelik geldi. Nişan sonrası neler oluyor nelere dikkat etmem lazım sizlerin nisandan sonra ne kadar sürdü dogum süreciniz ? Şimdiden teşekkürler :)