Ark Kızlar benim doğum yaklaştıkça tek düşündüğüm bebeğimi nasıl emzirecegim ilk gebeliğin ne kadar surede ne kadar miktarda emzirmem gerekecek hicbirsey bilmiyorum kimsede yok anlatacak tecrübesi olanlar yazarsa not alayım uygulayayım
Ogretmen_Anne_ Ark bebeğin ilk süreçte midesi kiraz kadar zaten oluk oluk süt akmasını beklemek saçma olur. Göğsünü C şeklinde tutup bebeğin memenin kahverengi kısmın tamamını ağzına almasını sağlayarak emzirebilirsiniz. Eğer sadece ucunu emdirirseniz hem göğüs ucu yaranız olur hem bebeğiniz yeterli beslenmez. Zaten ilk emzirmede hemşireler yardımcı oluyor ❤️
Derya-sarpmete Ark bebegı emzırırken goguslerını serbest bırak sadece bebegın burnuna gelen kısmını parmağında geri tut rahat nefes alsın,çok daha rahat oluyor hem anne hem bebek ıcın.2 saatte bır sarılık olmaması ıcın uyandırıp emzırmek gerekıyor