Kuzucumveben Kızlar adetime 7 gün var vajinada sızlama oluyor ar ara sanki üşütmüşüm gibi sol kaşığım düğümlenmiş gibi ağrıyor ve belim asagıya doğru uyruk kemiğim hafif agrıyor ben mi takıyorum anlamadım 6 gün önce yumurtladım bu sızlama sizde de oluyormu vajinada
Zeyna27 Aslihan0609 valla artık belirti aramıyorum bugün 3 testim pozitifti kan negatif çıktı o kadar yıkıldım ki anlatamam
Aslihan0609 Zeyna27 daha varmis bekle biraz daha belki kana gecmemistir adet gunu yine test yap snra pozitifse kan verirsin
Zeyna27 Aslihan0609 idrar testi yanlış oluyor bı durumda çünkü ilk kana geçer sonra idrara bekleyip göreceğiz bakalım
Aslihan0609 Zeyna27 3 tanesinin yanlis cikmasida sans canim umarim guzel haberleer aliriz belirti var mi?