Merhaba kızlar ben 36+5teyim. Karnım sanki aşağı indi 3 4 gündür. Fark ediyorum yani eskiye göre. Bu doğum yakın mı demek oluyor. 35 te zaten bi sancılanmıştım durdurdular. Erkenden doğar diye korkuyorum. Doktorum 15ine kadar yok çünkü. Göbek düşünce hemen doğum olur mu