Mucizemm41 Günlerdir bel ağrısı çekiyorum ama bugün acayip şiddetlendi dayanamıyorum artık arada kasiklarima vuruyor ama çok hafif belimde çok yoğun hissediyorum agriyi dayanılacak gibi değil sanki adet olcakmisim ishal olcakmisim gibi hissediyorum 37+5 günlük hamileyim
Fatmayaz Mucizemm41 bende 37+2 günlük hamileyim Benimde 3 gündür bel agrım var ama devamlı değil. Kasıklarıma ara ara vuruyor geçiyor. Eğer hastaneye gidersen ne dediklerini yazar mısın ? Acıklıgım mı var diye düşünmüyor değilim
Mucizemm41 Herseyimiz hazır bende hazırım ama sadece belimde çok yoğun hissediyorum yuruyemiyorum ama alttan bir sancim yok hastaneye gitsem mi karar veremesim hastane evine çok yakın taksiyle 5 dk
Mucizemm41 Gidersem yazarım canım benim sürekli bel ağrım vardı ama bugün şiddetlendi karnıma falan giriyor
HticeAkan Gittiniz mi acaba bende çok şiddetli bel ağrısı çekiyorum amA suyum yada nişanım gelmedi 37+5oldu daha doktora gitmeli miyim emin değilim 🤔