Prolaktin yüksekliğinde hamile kalan var mı acaba bende hem prolaktin yüksekliği var hemde tiroit bunlar çakıştığı için olmuyor dediler dostinex hapı kullanınca düşüyor ama kullandığımda da hamile olmadım klomenle hamile kaldım ama düşük yaptım kürtajsız bu durumu yaşayıp hamile kalan varsa bilgi verebilir mi acaba