Msym hiç bir doktor bebeğe travazol krem yazmaz. Yüksek kortizon var içinde . Yetişkinler için bile lokal olarak az az kullanılır. Nolur az açın okuyun ya , gerçi vajinal fitili üzerinde yazdığı halde ağızdan içen bir toplumdan , bebeğe pişik diye mantar kremi sürmek şaşılır bişey değil.