Sehrbn_ Kızlar Merhaba! Benim hem küçüklükten olan hemde şimdi hamilelikten bacaklarım kaşınıyo ve yara oluyo leke kalıyo ve ben kendimden çok rahatsız oluyorum sonra diyorum Doğum zamanında görünecek utanıyorum napıcam bilmiyorum bu lekeleri nasıl geçirebilirim bilmiyorum bilen bana yardımcı olabilecek biri Yok mu??
sudamlasi Sehrbn_ doğum zamanında Dr lar hemşireler hiç kimsenin gözü yarayı bereyi görmez emin ol utanılcak çekinilcek bi durum olarak düşünme🙏🏻
Baharun2 Sehrbn_ canım aktarlarda arap kızı diye bi krem var 4 tl var küçük bişi, o biraz hafifletmişti bende ki lekeleri