edis22 çokmu az mı
Bizde de vardı ebe kuru tutun demişti diyorum ya herkesinki farklıdır siz doktora danışın
Benim bebeğimin göbek bağı düştü göbeğindeki kalmıştı sarı-siyah karışık suluydu ebe kuru tutun dedi zamanla kurudu siyah oldu o siyahlıkta döküldü sonra atletine bulaşmıştı bir kaç kere
Ama TEKRAR SÖYLÜYORUM herkesin ki farklıdır kesinlikle doktora danışın