Merhaba hayırlı bayramlar herkese 7 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonu için doktor monurol verdi ve çok kötü ishal oldum bağırsak florasını düzenlemesi için enterogermina aldım dün bir tane içtim ama tedirgin oldum hamileliğinde enterogermina kullanan var mı acaba?