Bende 37. Haftamdayım 5gün önce kontrol için gittim nstde bebeğin hareketleri yavaştı sancımda çıkmıştı . Doktor alttan muayene etti açılman yok dedi. Ama seni böyle gönderemem dedi hastaneye yatırdı serum taktılar 2 saat arayla nstye bağladılar. Sabah çıkardı doktor doğumun heran gerçekleşebilir dedi suyum yada ağrum gelirse hemen gelmemi söyledi. Şuan gayet iyiyim beklemedeyim😬