Ozlemimm Esrakyatc doktorunuz önerdiyse yaptırmanızı tavsiye ederim neticede şeker yüklemesinde alınan şeker miktarını 2 baklava yiyerekte alıyoruz 😊
Glen Arkadaslar şeker yüklemesiyle ilgili canan karatayın videolarını izleyin isteyen izler yani kimseyi zorlamıyorum ama ben gerek duymadım kızımda bunda yaptırmıcam
mlssrn Benim sürekli şekerime bakıldı hamileliğimde kilom var diye ama hep normaldi şekerim sonra şeker yüklemesi zamanı gelince yaptırdım ve şekerim olduğu ortaya çıktı hemde baya yüksek direk insüline başladım günde 3 kere iğne yapıyordum kendime...Allah korusun bilmeseydim yaptırmasaydım her ay yapılan şeker ölçümlerine bakıp gerek yok deseydim oğlum şimdi yanımda olmayabilirdi...doğurduktan 2 saat sonra şekerim normale döndü ve birdaha da hiç yükselmedi hamilelik şekeriymiş tam anlamıyla👍🏻 Demem o ki ben iyi ki yaptırmışım zararını değil faydasını gördüm🤗
deletedmom6295 şimdi karatay önerilerinde bulunanlar olacaktır size. karatay gibi besleniyorsanız zaten gebelik şekeri problemi yaşamazsınız. ama Türk usulü beslenme tarzı gebelik şekerini tetikleyen faktördedir. doktor uygun gördüğü gebelere şeker yüklemesi önerir. diyabet şakası olan bir hastalık değil. sonuçları bebek ölümlerine kadar gider ki internette gebelik şekeriyle alakalı ufak bir gezinti yaparsanız kolayca ulaşabilirsini bu araştırmalara.
Seher1809 Ben ilk hamileliğimde yaptırdım sorun çıkmamıştı bu gebeliğimde dr açlık tokluk şekerine bakalım sadece dedi yaptım ve yüksek çıktı diyet yapmam gerekiyor şimdi tatlı ve hamur işi yok dedi hatta diyetisyen kontrolunde olman lazım dedı bende yaptırmayı düşünmüyordum iyiki yaptırmışım çünkü ben ne kadar şeker tüketirsem bebeğe de o kadar şeker gidiyormuş sonraki gidişimde yine ölçecek şekerimi 😔😔
Onurkaan Ailemde diyabet hastaları var.75 grlık şeker yüklemesi yapıldı.açlık 85,1. Saat 178,2. Saat 158 çıktı. Yani normalin biraz üstünde. Yaptırmasaydım belki oğlumdan olacaktım. Rutin yapılan testleri neden gebeler sorguluyor anlamış değilim.
Esrakyatc Onurkaan rutin yapılan bir şey mi onu dahi bilmiyorum çünkü rutin olsaydı doktorum bana bırakmazdı diye düşünüyorum.
Onurkaan Esrakyatc şeker yüklemesi rutindir bildiğim.dr.unuz şaşırttı beni doğrusu. Detaylıyı da size mi bırakmıştı?