30 haftaya girdim Allah’ın izniyle ama beni korku basıyor heyecandan çok doğum yaklasiyo nasıl olucak ne olacak 😬 çok acı çekecek miyim ah ah düşünmemeye calisiyorum ama normal doğum istiyorum ama korkuyorum sezeryan diyorum ondan da korkuyorum napicam 😞🤷🙈