Hazal_41 Ben direk akşamına duş aldım bandajla. Ertesi gün çıkarken hemşire degsitirdi. İçten dikiş yapistirmaydi dışı. Eve geldikten 2 gün sonra kaşıntı başladı. Eşimde Sri leke var diyince gittik göstermeye doktor çekti aldı bunu niye çıkarmadılar taburculukta hava almadan kapanmaz vs demişti.