echo benimde 22 hafta detaylida gözüktü benim çıkmadı doktor detayliya gittim bu çarsamba orda söyledi dediki haftan kucuk yukarı cıkma ıhtımalı yuksek ola ki çıkmadı bu sadece normal dogumu etkiler dedi raporda da yazmıs kendi doktoruma whtsap gönderdim raporu oda 24. Haftanda birde burda bakıcaz dedi demek çıkma haftası maksımum 24. Hafta inşallah bizimde çıkar senle aynı haftadayız 22 hafta benimde 😒