benimmdunyamm biokadin detaylı ultrason soruyorsan 20 23 arası sanırım çekiliyor eğer bebeğin renkli fotosunu istemekten bahsediyorsan bazı kişiler ilk baştan beri alıyor ben 25 haftadan sonra renkli fotosunu almaya başladım
KeremikoBayky biokadin renkli ultrason yani dopplerde anlık bir ısı veriliyormuş bebeğe zarar verir mi aklımda soru işaret ben o yüzden hiç baktırmadım ultrason baktırıyorum
Ebru0307 21-24 haftalarda mutlaka çektirmen gerekiyor en güzeli 22-22. Haftada çekilmesiymiş ben 22. Haftamda çektirdim yeni daha
biokadin KeremikoBayky valla zararını duymadım ama biri 8. Haftadan beri alıyorum demiş ben hiç almadım
KeremikoBayky biokadin ben 11. Haftadayım çağlayan florance nightingalede takibim yapılıyo hiç yapılmadı bana
nilsmomy biokadin bana doktorum ilk 16. Açtı renkli ultrason ben demedim kendi açtı ama özel takipliyim, devlette nasıldır bilmiyorum
mirage333 biokadin 10. Haftadan beri veriyor benim doktorum. Ama sormak istediginiz detaylı ultrason ise 21. 22. Haftada öneriliyor genelde ama 18 ile 25 arasında yapilabiliyor.
biokadin Soruyorumm evet istemek gerekiyormuş birde ben hiç düşünmedim gidince soracağım herhangi bir zararı varmı biri öyle yazmış .?
Zehraergul 2 haftada bir kontrole gidiyorum. Doktorum 10. haftadan beri renkliyi de açıp mutlaka öyle de 2-3 poz yakalıyor.