24+1 günlük hamileyim dün akşamdan beri bel ağrım var ama bugün sabah kalkarken alt karnımdan vajinaya doğru gelen bi ağrıyla uyandım. Mutfağa gideyim dedim yürürken keskin bi ağrı girip çıkıyor kitleniyorum sanki. Plesenta rahme yakın demişti doktor bide bebek makat geliş görünüyor dedi kontrolde acaba onunla mı ilgili yoksa normal bi durum mu. Magnezyumda kullanıyorum bu arada. Şöyle 1 saate geçmezse doktoruma yazıcam ama buna benzer sıkıntı yaşayan oldu mu sormak istedim