Sevilay21 Merhaba arkadaşlar. Allah nasip ederse oğlum olacak . Eşim Diyarbakırlı. Bebeğin ismi biraz etnik, yöresel, fonetik olsun istiyoruz. Aklımıza gelenler Sidar, Adar, Mahi, Yuşa.. . Bunlara ek isim önerisinde bulunabilir misiniz acaba?
yyagmurrsenn Sevilay21 saye :) gölge demek farsça sayende türkçemize gölgen altında anlamından gelmiştir 😊 ama bana tını olarak kız ismi gibi geliyor kızı olacaklara örnek olabilir
Sinemberkehan Sorumun başlıkla alakası yok ama sormak istediyim kelime var. Hırban ne demek Kızlar bilen bana desin. Çok önemli