20.haftaya girdik ve ara ara sağ elimde uyuşma oluyor. Ayaklarım zaten şiş ödemden mi acaba. Böyle bir şey yaşayan ya da yaşamış olan var mı? Bu ara aşırı hamurişi yedim o da ödemi arttırdığı için olabilir mi? Aklımda deli sorular. İlk kez böyle bir şey yaşıyorum biraz korktum