Nrsaytr
Merhaba arkadaşlar. Ben 34. Haftaya girmek üzereyim toplamda 14 kilo aldım. Doktorum aşırı değil ama son ayda daha fazla alırsın 5 kilo daha alırsın falan dedi. Başkaları da son ayda daha fazla kilo alımı olduğunu söylüyo. Ben bu ay dikkatli davranarak kilomu sabitledim önümüzdeki ay da dikkatli davranarak almamayı düşünüyodum. Ama son ay alırsın denilince üzüldüm. Bu doğru mu gerçekten son ay istesekte istemesekte kilo alıyor muyuz?