Dilarey 34.haftadan selam 😁 bu saatte buradaysam tek sebebi uykusuz geceler..bi kaç saat deliksiz uyuduysam şükrediyorum ki 3-4 saat uyudum en azından..bundan sonra doğuma kadar böyle sanırım , doğumdan sonrası da malum..alışmaktan başka çaremiz yok 🤷🏻♀️